Produsele
comercializate de catre Titicar.ro sunt noi si sunt comercializate in
ambalajul original al producatorului, sunt insotite de fisa de garantie aferenta
si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrarea acestora catre
clientul final. Constatarile referitoare la integritatea coletelor se vor face
numai in prezenta curierului, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in
considerare.
Daca
nu sunteti incantat/a de produsele primite, le puteti returna fara a fi
nevoie de vreo explicatie in termen de 14 de zile de la comanda. Puteti
opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.
Toate promotiile prezente in acest website sunt valabile in limita stocului disponibil. Toate produsele pe care le comercializam, beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizor, producator sau distribuitorul oficial, valabila oriunde pe teritoriul Romaniei.
In cazul afisarii unui pret derizoriu Titicar.ro isi rezerva dreptul sa nu livreze produsul sau produsele respectiv/e.
Iti intelegem nerabdarea. Ai apasat butonul ”Finalizeaza Comanda” si simti cum te napadesc brusc o sumedenie de intrebari. La cele care privesc livrarea comenzii tale iti raspundem aici. La cele despre sensul vietii ne mai gandim putin. Singura dintre ele pentru care avem un raspuns cert este ”ce inseamna oriunde?”. Cand e vorba despre livrarile de la Titicar, oriunde inseamna exact acolo unde vrei tu. atata vreme cat locatia respectiva se afla pe teritoriul Romaniei.
Cat costa livrarea ?
Costul de livrare este de 20 lei (TVA inclus) + o taxa unica de manipulare de 5 lei (TVA inclus) care include manipularea produselor si diverse alte comisioane. (indiferent de greutatea coletului)
Care este termenul de livrare ?
Termenul de livrare este de maxim 5 zile lucratoare pentru toate produsele aflate in status "in stoc".
Pentru restul produselor de tip "la comanda" / "pre comanda" / "in stoc furnizor" / "livrare in X zile" termenul de livrare poate ajunge pana la 15 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produsului la furnizor / distribuitor oficial.
Perioadele foarte aglomerate din an (evenimente de genul Black Friday, Craciun, Paste, Cyber Monday, samd) pot avea ca efect o intarziere a livrarilor datorata numarului foarte mare de comenzi ce trebuiesc livrate la domiciliul clientilor.
In astfel de cazuri o livrare poate dura pana la 30 zile calendaristice, in unele cazuri si mai mult, in functie de specificul comenzii.
Cand se fac livrarile ?
De luni pana sambata, intre orele 09:00-18:00.
Ce inseamna mai exact ”la usa” ? Fiindca eu locuiesc la etajul 15.
In
primul rand felicitari, privelistea trebuie sa fie absolut deosebita de sub
streasina norilor.
Ca
sa ramanem totusi pe subiect, livrarea pana la usa chiar asta inseamna, ca iti
vom livra coletul pana la usa apartamentului sau pana la poarta, in cazul in
care adresa de livrare este la casa.
Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?
Pentru comenzile plasate in magazinul online, asteapta sa primesti de la noi mail-ul de confirmare a comenzii. (in acel moment coletul este pregatit pentru ridicare curier)
In
ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de
compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta.
Acesata notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului.
Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in
ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua
urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua
incercare, coletul va fi redirectionat inapoi catre depozitul Titicar.
Poti
sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare, sau diverse alte detalii in ceea ce priveste expeditia ta. Te vom informa
despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare
curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare
esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile
viitoare.