Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda ?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, trimite un email catre office@titicar.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica. Nu se fac refacturari pentru comenzile efectuate in perioada Campaniei Black Friday.
Am primit un card cadou si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. Ce trebuie sa fac ?
Daca ai incercat sa folosesti un card cadou razuibil asigura-te ca ai introdus datele corect. Daca nu stii datele, intreaba persoana care ti-a oferit cardul cadou. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un card cadou castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi la numarul 0720 364 055 sau la adresa de email office@titicar.ro.
Am pierdut Cardul Cadou. Cum il recuperez ?
Pentru recuperarea cardului cadou, completeaza Formularul de Contact mentionand adresa de e-mail asociata contului tau din site. In baza solicitarii tale, un consultant va retrimite mesajul ce contine cardul cadou. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cardul cadou nu va fi retrimis.
Cand se livreaza comanda mea ?
Pentru produsele vandute de Titicar, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client Titicar, sectiunea Istoric Comenzi. In mod normal toate comenzile efectuate pe www.titicar.ro au termen de livrare 1 – 3 zile.
Ce se intampla cu cardul cadou daca returnez produsul ?
Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate a Cardului Cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare, si vei putea refolosi seria cardului cadou. Daca stornarea este efectuata dupa finalizarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.
Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur ?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice sau fizice, etc.)
Produsele care fac parte din categoriile Ingrijire personala sau Consumabile sanitare nu se accepta ca retur.
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat ?
Banii se returneaza in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Titicar, in contul indicat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv. Returul se face exclusiv prin operatiune bancara, nu restituim sub forma de numerar.
Nu am primit Cardul Cadou, ce pot face ?
Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail mentionata in comanda, dupa facturarea acesteia. In cazul in care ai verificat atat folderul inbox, cat si folderul spam, si nu ai primit cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi completand formularul de contact.
Nu am primit factura. Ce fac ?
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric Comenzi, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. Daca nu regasesti factura in contul de client si nici in coletul primit, te rugam sa ne scrii la office@titicar.ro precizand in cadrul mesajului numarul comenzii si numele tau.
Produsele resigilate beneficiaza de garantie ?
Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie, conform certificatului de garantie emis de catre Titicar. Garantia nu acopera aceeasi perioada ca in cazul unui produs nou, sigilat. Garantia oferita de catre Titicar in cazul acestor produse este de 30 de zile calendaristice din momentul efectuarii comenzii pe site.
Se pot returna produsele resigilate ?
Da. Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi.
Cum modific sau anulez o comanda ?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul 0720 364 055.
Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez ?
Daca ai primit un produs de la Titicar si lipsesc accesorii din pachetul original, te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:
Confirma lista accesoriilor pe care trebuia sa le primesti.
1. Fie in pagina produsului comandat de pe Titicar.
2. Fie in manualul de utilizare pe care l-ai primit in colet sau in format electronic, pe site-ul producatorului.
3. Daca ai comandat un produs resigilat, te rugam sa reverifici starea descrisa la momentul cumpararii, gasesti aceasta informatie in denumirea produsului din mailul de confirmare a comenzii.
4. Daca ai parcurs pasii de mai sus, insa fara rezultat, te incurajam sa completezi formularul de Contact impreuna cu detaliile specifice situatiei tale.
5. Daca ai solicitat curierului deschiderea coletului la livrare si ai intampinat probleme, te rugam sa ne mentionezi si acest lucru in formularul completat.
Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez ?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Sugestii si Reclamatii. Orice sesizare ulterioara termenului mai sus mentionat, nu va putea fi solutionata pozitiv.
Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face ?
In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul disponibil in sectiunea Contact.
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac ?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de Sugestii si Reclamatii, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.
Cum sa te feresti de actiunile de phishing
Informatiile tale confidentiale sunt extrem de importante, iar accesul la acestea trebuie facut doar de catre entitati legitime, care au primit acordul tau explicit. Din pacate, metodele de obtinere frauduloasa a informatiilor personale si bancare s-au inmultit in ultimii ani. De aceea, am creat aceasta pagina pentru a te ajuta in protejarea datelor tale impotriva actiunilor de phishing.
Ce inseamna “phishing”?
In esenta, “phishing”-ul este o inselaciune desfasurata in spatiul electronic. Aceasta are scopul de a obtine date personale de identificare sau date bancare, prin intermediul unor mesaje electronice care mimeaza entitati oficiale.
Cum identifici actiunile de phishing
De cele mai multe ori, actiunile de phishing sunt de doua tipuri. Primul dintre ele este reprezentat de concursuri, fiind si cea mai raspandita forma. Utilizatorii sunt indemnati sa se inscrie prin acordarea datelor confidentiale, sub pretextul premiilor garantate (telefoane mobile, console gaming, carduri cadou sau alte produse foarte populare).
Al doilea tip de actiune de phishing consta in primirea de mesaje din partea unui serviciu ce solicita actualizarea datelor de identificare, pentru a evita stergerea contului. Toate aceste mesaje mimeaza foarte bine aspectul si modul de adresare al serviciului real, motiv pentru care trebuie sa te asiguri de anumite lucruri atunci cand acorzi datele tale personale.
Ce masuri de siguranta poti lua atunci cand acorzi date confidentiale
Primul lucru pe care trebuie sa il stii este ca informatiile confidentiale, in special cele bancare (numar card, data expirare, cod CVV, PIN), nu vor fi solicitate vreodata nici de entitatile financiare, nici de magazine online precum Titicar.
Iti recomandam sa eviti concursurile cu conditii de participare prea bune ca sa fie garantate. Cel mai frecvent mecanism intalnit in astfel de actiuni de phishing este abonarea la newsletter si castigarea garantata a unui card cadou.
Cumpara intotdeauna de pe website-uri cunoscute, ce contin elementele de securitate pe care le poti identifica rapid. Acestea sunt:
1. Conexiune securizata, marcata prin simbolul unui lacat inchis. Acesta este afisat inaintea adresei website-ului.
2. Conexiune securizata HTTPS, marcata prin prezenta protocolului https://, afisat inaintea adresei website-ului.
3. Adresa reala a website-ului, in cazul nostru titicar.ro