Garantia produselor vandute de Titicar
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Titicar beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Pentru o parte dintre produsele vandute de Titicar vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia prin curier, in functie de modalitatea prin care ai trimis produsul in service.
Daca doresti ai si posibilitatea sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produse resigilate
Toate produsele resigilate sunt insotite de certificate de garantie emis de producator/distribuitor in format electronic. Certificatul il vei primi pe email, dar il poti descarca si din contul tau de client.
Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs.
Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?
In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand Formularul de contact.