Serviciul este disponibil tuturor clientilor Titicar, atat persoane fizice cat si persoane juridice.
Cum functioneaza ?
In momentul in care curierul este la tine la usa sau la poarta, iti recomandam sa-i soliciti sa deschida coletul ca sa verifici ce contine. Te uiti in primul rand sa vezi daca in colet se gasesc produsele comandate. Apoi verifici starea in care acestea au ajuns la tine.
Verificarea poate sa priveasca doar aspectul produselor. Ele trebuie sa se prezinte fara neconformitati vizibile (zgarieturi, semne de lovire, lipsa accesorii etc.).
Prin serviciul verificare colet nu se poate proba functionalitatea tehnica a produselor.
Daca esti pe deplin multumit de cele constatate, accepti livrarea si ii semnezi curierului de primire. Ne confirmi astfel ca totul este in regula cu produsele din comanda ta.
Este bine sa stii ca in cazul in care te razgandesti si apelezi la serviciul 14 zile drept de Retur, dar ne returnezi produsele cu diverse neconformitati, vom presupune ca acestea au fost cauzate de tine din moment ce ai acceptat livrarea initiala a coletului.
In cazul in care observi neconformitati, ai tot dreptul sa refuzi primirea coletului, curierul va completa un proces verbal de constatare, unde vor fi trecute motivele de refuz, tu il vei semna si asta este tot.
Coletul ne va fi returnat, iar pentru tine aceasta operatiune este complet gratuita.
Este bine sa stii ca livrarea unei comenzi poate fi acceptata sau refuzata doar integral. Astfel, in situatia in care sunt mai multe produse in comanda si doar de unul dintre ele nu esti pe deplin multumit, refuzul primirii acestuia implica returul intregii comenzi.
Ce se intampla dupa ce refuzi livrarea?
Depinde doar de tine !
Iti putem livra un nou produs, daca acesta se mai afla in stoc. Iar noua livrare va fi gratuita pentru tine. Sau iti putem restitui contravaloarea comenzii, daca ai achitat-o deja si nu-ti putem oferi un alt produs in locul celui refuzat.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
Te vom contacta de indata ce vom fi informati despre faptul ca ai refuzat livrarea unei comenzi, si vom stabili impreuna cu tine pasii urmatori, in functie de optiunile disponibile si de ceea ce iti doresti.
Pentru orice fel de situatii, probleme sau reclamatii, ne puteti contacta oricand pe e-mail la adresa office@titicar.ro